Repozytorium PJATK

Desolate Wastelands - Turowa gra w klimatach post-apokaliptycznych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Licznerski, Julian
dc.contributor.author Majcher, Przemysław
dc.date.accessioned 2023-06-07T07:27:59Z
dc.date.available 2023-06-07T07:27:59Z
dc.date.issued 2023-06-07
dc.identifier.issn 2023/I/XR/20
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2827
dc.description.abstract Zainspirowani brakiem gier łączących turową strategię z surwiwalem stworzyliśmy grę, która łączy w sobie te cechy wraz z elementami zarządzania obozem, wzmocnieniami dla jednostek oraz elementami losowymi. Unikatową cechą naszej gry jest system wzmocnień przez sterydy, których przepisy generują się losowo, co urozmaica rozgrywkę i zmniejsza powtarzalność. Ponadto gra uwzględnia zapotrzebowania żywieniowe jednostek w armii, co razem z resztą funkcjonalności daje unikatowe połączenie. Gra została stworzona na silniku Unity z wykorzystaniem pakietu Cinemachines. Sztuczna inteligencja wrogów opiera się na strukturze drzew decyzyjnych, a zapisywanie danych do plików odbywa się za pomocą binarnego formatowania danych. W efekcie otrzymaliśmy unikalne połączenie surwiwalu, strategii i zarządzania obozem, jednocześnie zachowując podstawowe mechaniki identyfikujące poszczególne gatunki. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7389
dc.subject Losowa generacja pl_PL
dc.subject Zarządzanie obozem pl_PL
dc.subject Surwiwal pl_PL
dc.subject Turowa strategia pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.title Desolate Wastelands - Turowa gra w klimatach post-apokaliptycznych pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto