Streszczenie:
Zainspirowani brakiem gier łączących turową
strategię z surwiwalem stworzyliśmy grę, która łączy
w sobie te cechy wraz z elementami zarządzania obozem,
wzmocnieniami dla jednostek oraz elementami losowymi.
Unikatową cechą naszej gry jest system wzmocnień przez
sterydy, których przepisy generują się losowo, co urozmaica
rozgrywkę i zmniejsza powtarzalność. Ponadto gra
uwzględnia zapotrzebowania żywieniowe jednostek w armii,
co razem z resztą funkcjonalności daje unikatowe połączenie.
Gra została stworzona na silniku Unity z wykorzystaniem
pakietu Cinemachines. Sztuczna inteligencja
wrogów opiera się na strukturze drzew decyzyjnych, a zapisywanie
danych do plików odbywa się za pomocą binarnego
formatowania danych. W efekcie otrzymaliśmy unikalne
połączenie surwiwalu, strategii i zarządzania obozem,
jednocześnie zachowując podstawowe mechaniki identyfikujące
poszczególne gatunki.