Repozytorium PJATK

Implementacja silnika do gier przy użyciu renderera OGRE

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Czerski, Wojciech
dc.date.accessioned 2023-06-02T12:19:23Z
dc.date.available 2023-06-02T12:19:23Z
dc.date.issued 2023-06-02
dc.identifier.issn 2023/I/XR/16
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2823
dc.description.abstract W pracy inżynierskiej autor opisał proces tworzenia silnika do gier. Celem autora jest nauka i zrozumienie jak działają współczesne edytory. W implementacji pracy użyto szeroko rozumianego programowania obiektowego i rozwiązania hybrydowego. Autor poniżej wyjaśnia dlaczego w branży gier oraz ich produkcji używa się tych metod i w jakim celu tworzy się własne silniki. Warstwa renderująca obraz sceny została stworzona za pomocą biblioteki OGRE, a część interfejsu użytkownika za pomocą biblioteki ImGui. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7303
dc.subject Silnik do gier pl_PL
dc.subject Programowanie obiektowe pl_PL
dc.subject OGRE pl_PL
dc.subject Interfejs pl_PL
dc.subject Renderowanie pl_PL
dc.subject ImGui pl_PL
dc.title Implementacja silnika do gier przy użyciu renderera OGRE pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto