dc.description.abstract |
W ramach pracy inżynierskiej stworzona
została gra Bullet Dungeon - strzelanka top-down posiadającą
oprawę graficzną w stylu pixel-artowym, stworzona
za pomocą silnika Unity oraz języka programowania
C#. Celem tego dokumentu jest przedstawienie
rozgrywki jaką oferuje gra, dostępnych mechanik, takich
jak ulepszanie postaci czy zapewniające losowość i niepowtarzalność
generowane losowo dungeony z pomieszczeniami.
W dokumencie został opisany najważniejszy w
tego typu grach system walki. W trakcie gry gracz walczy
zarówno z łatwiejszymi przeciwnikami pojawiającymi się
w pomieszczeniach w dungeonie, jak i z trudnymi bossami
aktowymi, których pokonanie stanowi większe wyzwanie.
Dokument zawiera również opis elementów implementacyjnych,
odpowiedzialnych między innymi za losowość
rozgrywki, zapewniającą, że każde podejście do gry
będzie inne, czy poziomy trudności, które zwiększają się
wraz z postępem gracza i zapewniają wyzwanie. |
pl_PL |