Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej ”Bullet Dungeon” z wykorzystaniem silnika Unity

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kopczewski, Jakub
dc.contributor.author Majchrowski, Miłosz
dc.contributor.author Panek, Filip
dc.date.accessioned 2023-06-02T12:14:34Z
dc.date.available 2023-06-02T12:14:34Z
dc.date.issued 2023-06-02
dc.identifier.issn 2023/I/XR/15
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2822
dc.description.abstract W ramach pracy inżynierskiej stworzona została gra Bullet Dungeon - strzelanka top-down posiadającą oprawę graficzną w stylu pixel-artowym, stworzona za pomocą silnika Unity oraz języka programowania C#. Celem tego dokumentu jest przedstawienie rozgrywki jaką oferuje gra, dostępnych mechanik, takich jak ulepszanie postaci czy zapewniające losowość i niepowtarzalność generowane losowo dungeony z pomieszczeniami. W dokumencie został opisany najważniejszy w tego typu grach system walki. W trakcie gry gracz walczy zarówno z łatwiejszymi przeciwnikami pojawiającymi się w pomieszczeniach w dungeonie, jak i z trudnymi bossami aktowymi, których pokonanie stanowi większe wyzwanie. Dokument zawiera również opis elementów implementacyjnych, odpowiedzialnych między innymi za losowość rozgrywki, zapewniającą, że każde podejście do gry będzie inne, czy poziomy trudności, które zwiększają się wraz z postępem gracza i zapewniają wyzwanie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7370
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject 2D pl_PL
dc.subject C# pl_PL
dc.subject Rogue-like pl_PL
dc.subject Pixel-art pl_PL
dc.subject Gra komputerowa pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej ”Bullet Dungeon” z wykorzystaniem silnika Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto