Repozytorium PJATK

Renderowanie scen w czasie rzeczywistym z użyciem Vulkan

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Nawara, Tytus
dc.date.accessioned 2023-06-02T11:58:26Z
dc.date.available 2023-06-02T11:58:26Z
dc.date.issued 2023-06-02
dc.identifier.issn 2023/I/XR/13
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2820
dc.description.abstract Celem tego projektu jest stworzenie aplikacji (renderera) na platformę Windows, w której możemy poruszać się kamerą po scenie. Aplikacja powinna umożliwiać oglądanie wielu scen 3D. W tym projekcie autor zdecydował się położyć nacisk na nowoczesne techniki i algorytmy renderowania. Projekt będzie łatwo rozszerzalny, co umożliwi używanie go w wielu aplikacjach w przyszłości. Założeniem jest, aby rozwiązanie było wydajne. Dzięki temu będzie mogło być używane w aplikacjach czasu rzeczywistego, jak na przykład gra albo edytor poziomów. W projekcie ważne jest wykorzystanie Vulkan API. Vulkan jest biblioteką graficzną z dużą ilością materiałów do nauki. Jest to wydajne i czytelne rozwiązanie, które pozwala na użycie nowoczesnych technik renderowania. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7425
dc.subject Renderowanie czasu rzeczywistego pl_PL
dc.subject Vulkan pl_PL
dc.subject Programowanie grafiki pl_PL
dc.title Renderowanie scen w czasie rzeczywistym z użyciem Vulkan pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto