dc.contributor.author |
Kłosińska, Krystyna |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-02T08:15:34Z |
|
dc.date.available |
2021-08-02T08:15:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-02 |
|
dc.identifier.issn |
2018/PD/RD/4 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/281 |
|
dc.description.abstract |
Przedmiotem pracy jest opis i analiza poszczególnych etapów realizacji nagrania
zespołów kameralnych muzyki klasycznej. Nagrania zostały zrealizowane podczas dwóch
różnych koncertów. Zaprezentowane zostały elementy niezbędne do rejestracji dźwięku
łącznie z przedstawieniem charakterystyki akustyki Sali Koncertowej Zespołu Szkół
Muzycznych w Toruniu, gdzie odbyły się oba koncerty. Ich efektem jest 7 utworów, które
następnie zostały poddane procesowi postprodukcji przedstawionemu w niniejszej pracy. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4877 |
|
dc.subject |
nagranie |
pl_PL |
dc.subject |
miks |
pl_PL |
dc.subject |
mikrofony |
pl_PL |
dc.subject |
NAGRANIA ZESPOŁÓW KAMERALNYCH MUZYKI KLASYCZNEJ, ANALIZA WARUNKÓW AKUSTYCZNYCH, TECHNIK MIKROFONOWYCH, POSTPRODUKCJI I MONTAŻU |
pl_PL |
dc.title |
zespół kameralny |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |