Repozytorium PJATK

Produkcja oraz implementacja gry komputerowej pt. „Rainy Days” z wykorzystaniem silnika Unity

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Ambroziak, Jakub
dc.date.accessioned 2023-06-02T11:11:27Z
dc.date.available 2023-06-02T11:11:27Z
dc.date.issued 2023-06-02
dc.identifier.issn 2023/I/XR/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2811
dc.description.abstract Niniejsza praca inżynierska przedstawia proces tworzenia gry komputerowej pt. „Rainy Days” przy użyciu silnika do tworzenia gier Unity. Na początku pracy omówiona została definicja gry komputerowej oraz historia pierwszych gier komputerowych. Następnie, wytłumaczone zostały obrane decyzje projektowe: zarys fabularny tworzonej gry, wybór gatunku CRPG i stylistyki pixel art oraz wybrane narzędzia do produkcji gry komputerowej. W dalszej kolejności omówiona została konkretna, podzielona na najważniejsze mechaniki gry, implementacja projektu razem z przykładami linii kodu. Ostatecznym wynikiem pracy inżynierskiej jest samodzielnie stworzona, w pełni funkcjonalna gra komputerowa oraz jej skompilowana aplikacja dla systemów Windows pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7276
dc.subject Programowanie gier pl_PL
dc.subject Silnik Unity pl_PL
dc.subject Pixel art pl_PL
dc.subject Perspektywa izometryczna pl_PL
dc.title Produkcja oraz implementacja gry komputerowej pt. „Rainy Days” z wykorzystaniem silnika Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto