Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry logiczno-edukacyjnej Teacher Days, z wykorzystaniem silnika Unity

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Smilianets, Mykhailo
dc.contributor.author Solodkyi, Anton
dc.date.accessioned 2023-06-02T11:07:24Z
dc.date.available 2023-06-02T11:07:24Z
dc.date.issued 2023-06-02
dc.identifier.issn 2023/I/XR/5
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2810
dc.description.abstract Niniejsza praca dyplomowa dotyczy implementacji gry logiczno-edukacyjnej Teacher Days, w której nacisk został nałożony na interaktywność poprzez odpowiednie dostosowanie mechanik, takich jak rysowanie, stworzenie wstępnego przerywnika filmowego w grze, dodanie różnych mini gier, szablony do generowania głównych poziomów gry. Praca opisuje proces projektowania i decyzje projektowe podjęte podczas implementacji odpowiednich mechanik gry. Zgodnie z wymaganiami technicznymi projekt został zbudowany w oparciu o silnik Unity z wykorzystaniem języka programowania C#. Wynikiem pracy dyplomowej jest pierwsza skończona komputerowa gra wideo na platformę PC oraz nabyta wiedza autorów podczas jej tworzenia. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7491
dc.subject Unity 3D Engine pl_PL
dc.subject C# pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject implementacja mechanik pl_PL
dc.subject 2D pl_PL
dc.subject 3D pl_PL
dc.subject sprawdzanie równań matematycznych pl_PL
dc.subject generacja poziomów gry pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry logiczno-edukacyjnej Teacher Days, z wykorzystaniem silnika Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto