dc.contributor.author |
Smilianets, Mykhailo |
|
dc.contributor.author |
Solodkyi, Anton |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-02T11:07:24Z |
|
dc.date.available |
2023-06-02T11:07:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-02 |
|
dc.identifier.issn |
2023/I/XR/5 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2810 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca dyplomowa dotyczy implementacji gry logiczno-edukacyjnej Teacher
Days, w której nacisk został nałożony na interaktywność poprzez odpowiednie
dostosowanie mechanik, takich jak rysowanie, stworzenie wstępnego przerywnika
filmowego w grze, dodanie różnych mini gier, szablony do generowania głównych
poziomów gry. Praca opisuje proces projektowania i decyzje projektowe podjęte
podczas implementacji odpowiednich mechanik gry. Zgodnie z wymaganiami
technicznymi projekt został zbudowany w oparciu o silnik Unity z wykorzystaniem
języka programowania C#. Wynikiem pracy dyplomowej jest pierwsza skończona
komputerowa gra wideo na platformę PC oraz nabyta wiedza autorów podczas jej
tworzenia. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7491 |
|
dc.subject |
Unity 3D Engine |
pl_PL |
dc.subject |
C# |
pl_PL |
dc.subject |
gra komputerowa |
pl_PL |
dc.subject |
implementacja mechanik |
pl_PL |
dc.subject |
2D |
pl_PL |
dc.subject |
3D |
pl_PL |
dc.subject |
sprawdzanie równań matematycznych |
pl_PL |
dc.subject |
generacja poziomów gry |
pl_PL |
dc.title |
Proces tworzenia gry logiczno-edukacyjnej Teacher Days, z wykorzystaniem silnika Unity |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |