dc.contributor.author | Kędzia, Damian | |
dc.date.accessioned | 2021-08-02T08:10:30Z | |
dc.date.available | 2021-08-02T08:10:30Z | |
dc.date.issued | 2021-08-02 | |
dc.identifier.issn | 2018/PD/RD/3 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/280 | |
dc.description.abstract | We wstępie przedstawiono cele pracy oraz zamieszczono informacje o wykonawcach, czasie i miejscu zarejestrowanego nagrania. W rozdziale o kreacji brzmienia omówiono modelowanie utworu na wszystkich etapach produkcji dźwięku. Informacje o utworze omawiają w kilku słowach dzieło Mikołaja Gomułki, jego styl i znaczenie. Rejestracja utworu opisuje wszystkie czynności wykonane w czasie sesji nagraniowej w studio. Edycja zarejestrowanego materiału wymienia operacje wykonane na zapisanym utworze. Analiza brzmienia stanowi podsumowanie pracy i na podstawie trzech wersji utworu opisuje subiektywne odczucia dotyczące korzyści z zastosowanych technik mikrofonowych. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 4876 | |
dc.subject | kreacja brzmienia | pl_PL |
dc.subject | utwór muzyczny | pl_PL |
dc.subject | studio | pl_PL |
dc.subject | etapy produkcji dźwięku | pl_PL |
dc.subject | techniki mikrofonowe | pl_PL |
dc.subject | analiza brzmienia utworu | pl_PL |
dc.title | Kreowanie brzmienia utworu muzycznego poprzez zastosowanie różnych technik mikrofonowych na podstawie Psalmu 29 „Nieście chwałę mocarze Panu mocniejszemu” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |