Repozytorium PJATK

Proces twórczy gry wideo ‘SteamHEART’ z wykorzystaniem silnika Unity

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Barczak, Kamil
dc.contributor.author Strużek, Karolina
dc.contributor.author Biliński, Kajetan
dc.date.accessioned 2023-06-02T10:59:47Z
dc.date.available 2023-06-02T10:59:47Z
dc.date.issued 2023-06-02
dc.identifier.issn 2023/I/XR/4
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2809
dc.description.abstract SteamHEART jest grą z gatunku metroidvania rozgrywającą się w quasi-steampunkowym świecie. Zainspirowana ona była ważnymi przedstawicielami gatunku, takimi jak: Castlevania, Metroid czy Hollow Knight. Gra została zaimplementowana na silniku Unity. Gra skupia się na eksploracji wielopoziomowego, zniszczonego świata i walce z przeciwnikami, którzy są najważniejszym elementem gry. W produkcji występuje wiele typów wyróżniających się zachowaniem, jak patrolowanie określonego obszaru czy oczekiwanie na gracza w niewidocznej strefie i atakowanie go, gdy ten podejdzie wystarczająco blisko. Każde z tych zachowań jest zaimplementowane od zera, na czym skupia się jeden z rozdziałów dokumentu dotyczących implementacji mechaniki gry. Część pracy poświęciliśmy na problemy z rozwojem gry i te dotyczące współpracy w zespole i podziału zadań, i te techniczne jak optymalizacja kodu czy fizyka. Końcowe rozdziały są poświęcone refleksji na temat procesu twórczego i ogólnych wrażeń z pracy nad projektem pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7284
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject Gra platformowa pl_PL
dc.subject Metroidvania pl_PL
dc.subject Steampunk pl_PL
dc.title Proces twórczy gry wideo ‘SteamHEART’ z wykorzystaniem silnika Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto