Repozytorium PJATK

Paradygmat Component Based Architecture oraz Data Oriented Design na przykładzie gry wideo w środowisku Unreal Engine

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Odziemczyk, Michał
dc.contributor.author Maćkowiak, Kacper
dc.date.accessioned 2023-06-02T10:54:49Z
dc.date.available 2023-06-02T10:54:49Z
dc.date.issued 2023-06-02
dc.identifier.issn 2023/I/XR/3
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2808
dc.description.abstract W pracy inżynierskiej został opisany paradygmat programowania Component Based Architecture oraz podejście do budowania elementów gry znane jako Data Oriented Design. Praca przedstawia proces tworzenia gry typu rogue-like w oparciu o silnik Unreal Engine oraz narzędzia graficzne wymagane do utworzenia contentu. Projekt skupia się na semi-proceduralnym budowaniu rozgrywki w oparciu o dane w środowisku opartym na komponentach. Teoria przedstawiona w pracy została poparta przez liczne źródła, w tym książki, artykuły branżowe, nagrania prelekcji z konferencji poświęconych tworzeniu gier. Decyzje dotyczące designu oraz implementacji projektu zostały podjęte również na podstawie doświadczenia komercyjnego jednego z autorów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7434
dc.subject Component Based Architecture pl_PL
dc.subject Data Oriented Design pl_PL
dc.subject DOD pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject rogue-like pl_PL
dc.subject Unreal Engine pl_PL
dc.title Paradygmat Component Based Architecture oraz Data Oriented Design na przykładzie gry wideo w środowisku Unreal Engine pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto