Streszczenie:
Nasza gra to oparta o Unity metroidvania
z kamerą skierowaną od góry. Opowiadana w niej historia
prowadzona jest w sposób humorystyczny, a system walki
łączy cechy wielu skupionych na potyczkach gatunków.
Postawiliśmy na uroczy, pikselowy styl graficzny w połączeniu
z muzyką stylizowaną na erę ośmiu bitów. Nagraliśmy
również część zawartych w grze kwestii dialogowych.
Tematem poniższego dokumentu jest proces powstawania
naszego projektu. Zawiera on zarówno techniczne omówienia
oferowanych przez grę mechanik, takich jak system
walki oparty o dwa rodzaje broni, czy wykorzystujące
otoczenie potyczki z bossami, jak również fragmenty
poświęcone prowadzeniu fabuły, czy projektowaniu interfejsu
użytkownika. Opowiadamy też o stylu graficznym
oraz warstwie dźwiękowej, ze zwróceniem uwagi na
utrzymanie spójnego klimatu całej produkcji. Stworzyliśmy
naszą grę z myślą o graczach, którzy szukają prostego
w opanowaniu, ale satysfakcjonującego i momentami wymagającego
tytułu, przy którym można się też uśmiechnąć.