Repozytorium PJATK

Praca inżynierska - XR - eXtended Reality i Systemów Immersyjnych - Programowanie gier 2023

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Praca inżynierska - XR - eXtended Reality i Systemów Immersyjnych - Programowanie gier 2023

Przeglądaj według

 

Najnowsze pozycje

  • Licznerski, Julian; Majcher, Przemysław (2023-06-07)
    Zainspirowani brakiem gier łączących turową strategię z surwiwalem stworzyliśmy grę, która łączy w sobie te cechy wraz z elementami zarządzania obozem, wzmocnieniami dla jednostek oraz elementami losowymi. Unikatową ...
  • Gawryś, Jakub; Yeow, Thomas; Czarnota, Michał; Pietruchowski, Kamil (2023-06-07)
    Developing a video game is an arduous process involving many different skills besides the basic one of programming. This thesis will document the undertaking of this process from start to finish, on a videogame with ...
  • Klimont, Maksymilian; Kruk, Łukasz; Piatkowski, Filip (2023-06-07)
    When the team set out to create a video game, there was a good number of ideas, all waiting to be transformed into reality. Ultimately, it was decided to create a horror video game with a bit of a "kawaii" aesthetic, where ...
  • Varzova, Anastasiya; Zherdiev, Dmytro (2023-06-07)
    The subject of engineering work is the development of the desktop/mobile game using Unity engine and 3D package Blender. The game consists of three genres: RPG, collectible card game (CCG), and puzzles. The game offers ...
  • Czerski, Wojciech (2023-06-02)
    W pracy inżynierskiej autor opisał proces tworzenia silnika do gier. Celem autora jest nauka i zrozumienie jak działają współczesne edytory. W implementacji pracy użyto szeroko rozumianego programowania obiektowego i ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto

RSS Feeds