Repozytorium PJATK

ETAPY PRODUKCJI RADIOWEGO SPOTU REKLAMOWEGO

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Gnyla, Konrad
dc.date.accessioned 2021-08-02T08:04:20Z
dc.date.available 2021-08-02T08:04:20Z
dc.date.issued 2021-08-02
dc.identifier.issn 2018/PD/RD/2
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/279
dc.description.abstract Powyższa praca dyplomowa dotyczy etapów produkcji radiowego spotu reklamowego. Opisane są w niej kolejne czynności tworzenia takiego dźwięku, oraz okoliczności jego powstawania oraz warunki, jakie muszą zostać spełnione, aby brzmiał on profesjonalnie. Rozpoczyna się ona od opisu czym charakteryzuje się reklama radiowa i jaka jest jej historia. W dalszej części przedstawione zostały etapy jej udźwiękowienia: nagranie lektorskie wraz z edycja, dobór podkładu muzycznego, korekcja, kompresja, dołączenie dodatkowych efektów dźwiękowych oraz miks i mastering. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4875
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject radio pl_PL
dc.subject produkcja pl_PL
dc.subject spot pl_PL
dc.subject realizacja pl_PL
dc.subject dźwięk pl_PL
dc.title ETAPY PRODUKCJI RADIOWEGO SPOTU REKLAMOWEGO pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto