Repozytorium PJATK

Ilustracja w reklamie – historia i znaczenie

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Brzezińska, Gabriela
dc.date.accessioned 2021-07-23T09:05:10Z
dc.date.available 2021-07-23T09:05:10Z
dc.date.issued 2021-07-23
dc.identifier.other 2020/LIC/WIZ/1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/275
dc.description.abstract Praca ta składa się ze wstępu, trzech rozdziałów, zakończenia i bibliografii. Pierwszy rozdział nosi tytuł ,,Wszystko ma swój początek’’. Dzieli się on na trzy podrozdziały, które opisują kolejno historię ilustracji, reklamy i reklamy internetowej. Drugi rozdział podzielony jest na trzy podrozdziały i cały został poświęcony ilustracji reklamowej. W pierwszym opisano jej genezę. W drugim można przeczytać o współczesnych ilustracjach reklamowych i przyjrzeć się ich przykładom. Trzeci ukazuje przykłady ilustracji w reklamie internetowej. Ostatni rozdział poświęcono na opis zabiegów marketingu interaktywnego. W pierwszym podrozdziale omówiono definicję kampanii display, proces jej działania i efekty, jakie przynosi. Z kolei w drugim - opisano proces działania marketingu prowadzonego na Instagramie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5326
dc.subject GRAFIKA pl_PL
dc.subject ILUSTRACJA pl_PL
dc.subject REKLAMA pl_PL
dc.title Ilustracja w reklamie – historia i znaczenie pl_PL
dc.title.alternative Ilustracja reklamowa w przestrzeni digitalowej pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto