Repozytorium PJATK

Historia rozwoju i style grafiki 3D w branży gier

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Gorbatiuk, Lina
dc.date.accessioned 2023-05-30T07:53:34Z
dc.date.available 2023-05-30T07:53:34Z
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.issn 2023/LIC/WIZ/9
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2744
dc.description.abstract Poniższa praca zajmuje się badaniem historii grafiki 3D w grach. Omawia zarys historii gier 2D i jak społeczeństwo zaczęło interesować się tworzeniem gier w przestrzeni trójwymiarowej. Praca skupia się również na historii rozwoju technologii, co pozwala tworzyć bardziej zaawansowane gry. W wyniku rozwoju gier pojawiło się wiele różnych stylów i podejść do grafiki komputerowej, które zostały omówione, z przykładami gier pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7333
dc.subject Historia gier pl_PL
dc.subject 3D pl_PL
dc.subject Grafika komputerowa pl_PL
dc.title Historia rozwoju i style grafiki 3D w branży gier pl_PL
dc.title.alternative Tworzenie koncepcji i ilustracji postaci do gry wideo pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto