dc.contributor.author |
Gorbatiuk, Lina |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-30T07:53:34Z |
|
dc.date.available |
2023-05-30T07:53:34Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-30 |
|
dc.identifier.issn |
2023/LIC/WIZ/9 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2744 |
|
dc.description.abstract |
Poniższa praca zajmuje się badaniem historii grafiki 3D w grach. Omawia zarys historii gier
2D i jak społeczeństwo zaczęło interesować się tworzeniem gier w przestrzeni
trójwymiarowej. Praca skupia się również na historii rozwoju technologii, co pozwala
tworzyć bardziej zaawansowane gry. W wyniku rozwoju gier pojawiło się wiele różnych
stylów i podejść do grafiki komputerowej, które zostały omówione, z przykładami gier |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7333 |
|
dc.subject |
Historia gier |
pl_PL |
dc.subject |
3D |
pl_PL |
dc.subject |
Grafika komputerowa |
pl_PL |
dc.title |
Historia rozwoju i style grafiki 3D w branży gier |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Tworzenie koncepcji i ilustracji postaci do gry wideo |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |