Repozytorium PJATK

Światy gier wideo - analiza wybranych utworów oraz gry wideo jako medium światotwórczego

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kołodziński, Damian
dc.date.accessioned 2023-05-30T07:39:54Z
dc.date.available 2023-05-30T07:39:54Z
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.issn 2023/LIC/WIZ/7
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2742
dc.description.abstract W tej pracy chciałbym pochylić się nad kilkoma nurtującymi zagadnieniami związanymi z grą wideo i w miarę możliwości na nie odpowiedzieć. Czym gry wideo są? Czy można je zakwalifikować jako dzieło sztuki? Jak prezentuję się gra wideo jako medium? I czym jest świat gry wideo oraz łączy ze sobą mechaniki gry oraz narracyjność. Do tego chciałbym przedstawić kilka znamienitych pozycji gier wideo które wyróżniają się specyficznymi mechanikami, podejściem do ich tworzenia lub innymi elementami. Serdecznie zapraszam pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7367
dc.subject Gra wideo pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject medium pl_PL
dc.subject świat gry wideo pl_PL
dc.subject mechanika gry pl_PL
dc.subject sztuka pl_PL
dc.subject rozrywka pl_PL
dc.title Światy gier wideo - analiza wybranych utworów oraz gry wideo jako medium światotwórczego pl_PL
dc.title.alternative Siedmiotonowy Polski pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto