dc.contributor.author | Kołodziński, Damian | |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T07:39:54Z | |
dc.date.available | 2023-05-30T07:39:54Z | |
dc.date.issued | 2023-05-30 | |
dc.identifier.issn | 2023/LIC/WIZ/7 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2742 | |
dc.description.abstract | W tej pracy chciałbym pochylić się nad kilkoma nurtującymi zagadnieniami związanymi z grą wideo i w miarę możliwości na nie odpowiedzieć. Czym gry wideo są? Czy można je zakwalifikować jako dzieło sztuki? Jak prezentuję się gra wideo jako medium? I czym jest świat gry wideo oraz łączy ze sobą mechaniki gry oraz narracyjność. Do tego chciałbym przedstawić kilka znamienitych pozycji gier wideo które wyróżniają się specyficznymi mechanikami, podejściem do ich tworzenia lub innymi elementami. Serdecznie zapraszam | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 7367 | |
dc.subject | Gra wideo | pl_PL |
dc.subject | gra komputerowa | pl_PL |
dc.subject | medium | pl_PL |
dc.subject | świat gry wideo | pl_PL |
dc.subject | mechanika gry | pl_PL |
dc.subject | sztuka | pl_PL |
dc.subject | rozrywka | pl_PL |
dc.title | Światy gier wideo - analiza wybranych utworów oraz gry wideo jako medium światotwórczego | pl_PL |
dc.title.alternative | Siedmiotonowy Polski | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |