Repozytorium PJATK

Przeglądaj Prace licencjackie WSNM / Dissertations według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Prace licencjackie WSNM / Dissertations według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Struzik, Ewelina (2021-08-02)
    Poniższa praca Anatomia człowieka w sztukach plastycznych. Wybrane zagadnienia ma na celu przedstawienie i analizę związku badań nad anatomią człowieka ze sztukami plastycznymi. Praca została podzielona na 6 rozdziałów. ...
  • Głębecka, Aleksandra (2021-08-02)
  • Wyszkowska, Olga (2021-08-02)
    Balet jest nie tylko tańcem, ale również grą aktorską, muzyką oraz scenografią. Celem niniejszej pracy jest pokazanie, że artyści korzystają ze spektakli baletowych oraz figur tancerzy, którzy stanowią ogromną inspirację ...
  • Matyska, Magdalena (2021-08-02)
    Temat mojej pracy skupia się na betonie. Materiale, który miał wpływa na kształtowanie form architektonicznych i estetykę współcześnie realizowanych budynków. Opisując początki jego wykorzystania już od starożytności do ...
  • Stańczyk, Izabela (2021-08-02)
    Poniższa praca podejmuje tematykę biżuterii XX wieku. Praca skupia się na opisaniu wyrobów jubilerskich tamtego okresu biorąc pod uwagę jej formę, popularne wzory, materiały, z jakich była wytwarzana oraz tło historyczne ...
  • Boniecka, Justyna (2021-08-02)
    Boniecka przestrzeń kulturowa Krakowa to wybrane przeze mnie miejsca, budynki, obiekty przyrodnicze oraz te związane z kulturą, które najbardziej zapadły mi w pamięć, podczas zwiedzania Krakowa, i do których odwiedzenia ...
  • Piniewicz, Julia (2021-08-02)
    W pracy analizuję, jak funkcjonuje współczesny rynek sztuki. W rozdziale pierwszym opisuję, jak funkcjonują poszczególne domy aukcyjne na świecie. Na jakich zasadach działają i co sprawia, że dotyczą ich regulacje prawne ...
  • Rybachuk, Polina (2021-08-02)
    W tej pracy przede wszystkim analizuję gatunki fantastyki naukowej, takie jak cyberpunk i steampunk. W pierwszej części skupiam się ściśle na cyberpunku i wynikającym z niego postcyberpunku. Określam ich główne elementy, ...
  • Kasprzak, Magdalena (2021-08-02)
    Moja praca omawia zjawisko tatuażu na przestrzeni lat. Praktyka tatuowania posiada bardzo burzliwą historię, pełną skrajności, wzlotów i upadków. Naprzemiennie chwalona i piętnowana sztuka tatuowania występowała w każdym ...
  • Kalinowska, Paulina (2021-08-02)
    Strzelista i świetlista architektura gotycka powstała we Francji z inicjatywy opata Sugera. W XIII w. zdominowała już całą chrześcijańską Europę. Gotyckie katedry stanowiły wielorakie funkcje w miastach średniowiecza, do ...
  • Rusinowska, Kinga (2021-08-02)
    Praca podejmuje rozważania na temat ilustratorskiej działalności Niny z Karmazyńskich Wdowiszewskiej, artystki tworzącej w okresie dwudziestolecia międzywojennego. Przedstawia dzieje książki i ilustracji u progu XX wieku, ...
  • Baran, Bartłomiej (2021-08-02)
    Celem pracy jest omówienie problematyki eksperymentów w sztuce Jacksona Pollocka. Praca ta została podzielona na trzy rozdziały. Pierwszy z nich porusza biografię Jacksona Pollocka, począwszy od wczesny lat jego młodości ...
  • Dudek, Aleksandra (2021-08-02)
    W swojej pracy przedstawiam przeobrażenia prasy modowej od czasów prehistorii aż do współczesności. Opisuję kreacje wybitnych twórców, ściśle powiązanych ze światem mody. Zagłębiam się w ich historię oraz osiągnięcia, ...
  • Dyśko, Jan (2021-08-02)
    W pracy rozważam relacj ę pomiędzy grafik ą stylizowan ą a realistyczną w odniesieniu d o gier wideo. Przepr owadz a m wnikliwą analizę n a podstawie zebranych źródeł (w postaci ogranych tytułów i recenzji użytkowników ...
  • Jakubiec, Anna (2021-08-02)
    W tej pracy, zatytułowanej „Gry indie jako most łączący tradycyjną grę komputerową i sztukę współczesną” przedstawiam przykłady dwóch gier, które charakteryzują się innowacyjnym podejściem do swojego medium – tym sposobem ...
  • Kessel, Tadeusz (2021-08-02)
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, że gry komputerowe, jako twór nowego medium, mogą być narzędziem wykorzystywanym do edukowania. Jest wiele gier, które w pierwotnym założeniu były przeznaczone do celów rozrywkowych, ...
  • Kornaś, Aleksandra (2021-08-02)
    W tej pracy analizuję gry wideo w kontekście sztuki i Gesamtkunstwerk. Przybliżam kontekst społeczny i historyczny, by wyjaśnić jak gry są obecnie odbierane w społeczeństwie i jakie mogą być tego przyczyny. Znajduję ...
  • Palishchuk, Katsiaryna (2021-08-02)
    Omamy. Dzisiaj halucynacje są uważane za oznakę choroby, zaburzeń psychicznych, wszelkich odchyleń lub powstają w wyniku używania narkotyków. Wiele osób ukrywa fakt występowania u siebie halucynacji przed społeczeństwem, ...
  • Omelko, Mateusz (2021-08-02)

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto