Repozytorium PJATK

Implementacja gry internetowej do szacowania złożoności zadań w projektach IT

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kurpiewski, Łukasz
dc.date.accessioned 2023-03-23T13:24:44Z
dc.date.available 2023-03-23T13:24:44Z
dc.date.issued 2023-03-23
dc.identifier.issn 2022/M/ZP/7
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2703
dc.description.abstract W niniejszej pracy opisano i porównano różne techniki szacowania złożoności zadań w projektach IT oraz zaproponowano najskuteczniejszą metodę do szacowania złożoności zadań którą jest „Planning Poker” - zespołowa technika szacowania nakładu pracy, szeroko stosowana w zwinnych metodologiach tworzenia oprogramowania, takich jak Scrum i Extreme Programming (XP). Zaproponowaną metodę wykorzystano do implementacji aplikacji gry internetowej, stworzonej dzięki popularnej bibliotece frontendowej React. Baza danych wykorzystana w projekcie to Cloud Firestore. Do budowy interfejsu użytkownika wykorzystano system projektowania o nazwie Materiał Design. Utworzona gra cechuje się prostotą, bezawaryjnością, działaniem w czasie rzeczywistym i jest dostosowana do urządzeń mobilnych. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7158
dc.subject Estymacja pl_PL
dc.subject Planning Poker pl_PL
dc.subject Programowanie zwinne pl_PL
dc.subject Scrum pl_PL
dc.subject Gra internetowa pl_PL
dc.title Implementacja gry internetowej do szacowania złożoności zadań w projektach IT pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto