Repozytorium PJATK

Wykorzystanie systemu CRM w szkołach językowych w Polsce i Azji Południowo-Wschodniej w oparciu o platformę Salesforce

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Szamocki, Jakub
dc.date.accessioned 2023-03-23T13:18:04Z
dc.date.available 2023-03-23T13:18:04Z
dc.date.issued 2023-03-23
dc.identifier.issn 2022/M/IS/4
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2702
dc.description.abstract W trakcie czytania tej pracy będzie możliwe zrozumienie skali rozprzestrzeniania się CRMów w szkołach językowych w Polsce i Azji Południowo-Wschodniej tj. Indonezji, Tajlandii i określenia kogo dotyczą te zmiany najbardziej. Opiszę też przyzwyczajenia szkół językowych, które ograniczają możliwości docierania do innowacji w postaci CRM-u i porównam w zależności od regionu i wielkości szkoły. Ostatecznie przedstawię w formie prototypu możliwość wdrożenia systemu CRM w szkole językowej w Polsce w oparciu o platformę Salesforce, a następnie przetestuje prototyp wśród uczniów i nauczycieli. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7237
dc.subject Salesforce pl_PL
dc.subject Indonezja pl_PL
dc.subject Tajlandia pl_PL
dc.subject CRM pl_PL
dc.subject szkoły pl_PL
dc.subject języki pl_PL
dc.title Wykorzystanie systemu CRM w szkołach językowych w Polsce i Azji Południowo-Wschodniej w oparciu o platformę Salesforce pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto