dc.contributor.author | Szamocki, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2023-03-23T13:18:04Z | |
dc.date.available | 2023-03-23T13:18:04Z | |
dc.date.issued | 2023-03-23 | |
dc.identifier.issn | 2022/M/IS/4 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2702 | |
dc.description.abstract | W trakcie czytania tej pracy będzie możliwe zrozumienie skali rozprzestrzeniania się CRMów w szkołach językowych w Polsce i Azji Południowo-Wschodniej tj. Indonezji, Tajlandii i określenia kogo dotyczą te zmiany najbardziej. Opiszę też przyzwyczajenia szkół językowych, które ograniczają możliwości docierania do innowacji w postaci CRM-u i porównam w zależności od regionu i wielkości szkoły. Ostatecznie przedstawię w formie prototypu możliwość wdrożenia systemu CRM w szkole językowej w Polsce w oparciu o platformę Salesforce, a następnie przetestuje prototyp wśród uczniów i nauczycieli. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 7237 | |
dc.subject | Salesforce | pl_PL |
dc.subject | Indonezja | pl_PL |
dc.subject | Tajlandia | pl_PL |
dc.subject | CRM | pl_PL |
dc.subject | szkoły | pl_PL |
dc.subject | języki | pl_PL |
dc.title | Wykorzystanie systemu CRM w szkołach językowych w Polsce i Azji Południowo-Wschodniej w oparciu o platformę Salesforce | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |