Repozytorium PJATK

Concept of the road creation in video game engine based on landscape spline

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Paliashchuk, Artsiom
dc.date.accessioned 2023-03-23T12:52:09Z
dc.date.available 2023-03-23T12:52:09Z
dc.date.issued 2023-03-23
dc.identifier.issn 2022/M/EM/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2699
dc.description.abstract The purpose of this thesis is to explain and implement a concept of creating a developer-friendly roads and traffic system from the landscape splines. This paper will explain the process of extracting the splines from Unreal Engine-based landscape splines, guide through the process of creating different levels of abstraction for the spline and show how different layers of abstraction can be used to implement a traffic system. The deliverable of this thesis is a plugin/framework that allows to perform the things mentioned above. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7194
dc.subject Unreal Engine 4 pl_PL
dc.subject UE 4 pl_PL
dc.subject splines pl_PL
dc.subject game development pl_PL
dc.subject blueprints pl_PL
dc.subject traffic pl_PL
dc.subject AI. pl_PL
dc.title Concept of the road creation in video game engine based on landscape spline pl_PL
dc.title.alternative Koncepcja stworzenia dróg w silniku gier wideo na podstawie landscape spline pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto