Repozytorium PJATK

Analiza efektywności wykorzystania chmurowych technologii w produkcji gier

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Veduta, Artem
dc.date.accessioned 2023-03-23T09:14:28Z
dc.date.available 2023-03-23T09:14:28Z
dc.date.issued 2023-03-23
dc.identifier.issn 2022/M/BM/19
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2680
dc.description.abstract Ta praca składa się z części głównej i praktycznej. Część główna zawiera 3 rozdziały, które definiują technologie chmurowe, opisują modele wdrażania i utrzymania technologii chmurowych oraz identyfikują zalety i wady wykorzystania technologii chmurowych w produkcji gier. W części praktycznej pracy badam rozwiązania chmurowe od Google i Amazon oraz oceniam skuteczność ich zastosowania w produkcji gier. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7254
dc.subject Informatyka pl_PL
dc.subject Sieci urządzeń mobilnych pl_PL
dc.subject chmury obliczeniowej pl_PL
dc.title Analiza efektywności wykorzystania chmurowych technologii w produkcji gier pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto