dc.contributor.author |
Bajdak, Mateusz |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-23T08:16:48Z |
|
dc.date.available |
2023-03-23T08:16:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-23 |
|
dc.identifier.issn |
2022/M/BM/15 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2676 |
|
dc.description.abstract |
W procesie zakupowym człowiek musi przeanalizować dużą ilość danych. Czasami
może to prowadzić do zjawiska zwanego "przeładowaniem informacjami".
Jest to sytuacja kiedy nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich dostępnych
źródeł co może spowodować podjęcie nieefektywnej decyzji. Aby wspomóc użytkownika
w tych momentach - powstał koncept agentów zakupowych (ang. shopping
assistant). Są to aplikacje/systemy, które mają na celu zebranie potrzebnych
informacji, odpowiednie ich przetworzenie i zaprezentowanie konsumentowi
w przystępnej formie. W literaturze wspomina się również o cyfrowych asystentach
mogących samodzielnie dokonać zakupu.
Celem pracy jest zaprojektowanie i zaimplementowanie systemu wspomagającego
decyzje zakupowe. Stworzona technologia składa się z trzech elementów:
aplikacji mobilnej, aplikacji serwerowej oraz funkcji wdrożonej jako Google
Cloud Function. Zaplanowano i przeprowadzono badanie mające za zadanie
sprawdzenie efektywności systemu. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7064 |
|
dc.subject |
agent |
pl_PL |
dc.subject |
decyzje |
pl_PL |
dc.subject |
zakupy |
pl_PL |
dc.subject |
aplikacja |
pl_PL |
dc.subject |
android |
pl_PL |
dc.subject |
asystent |
pl_PL |
dc.title |
Aplikacja wspomagająca decyzje zakupowe |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Shopping decisions assisting application |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |