Repozytorium PJATK

Historia rozwoju reklamy. Archetypy w reklamie. Wpływ reklamy na społeczeństwo

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Rybachuk, Polina
dc.date.accessioned 2023-03-22T09:57:53Z
dc.date.available 2023-03-22T09:57:53Z
dc.date.issued 2023-03-22
dc.identifier.issn 2022/M/WIZ/40
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2647
dc.description.abstract W tej pracy magisterskiej rozpatruję synergię reklamy i zmian zachodzących w społeczeństwie. W pierwszej części pracy skupiam się na historii rozwoju reklamy w oparciu o powstające nowe nośniki reklamowe oraz na najważniejszych kampaniach reklamowych, mających historyczne znaczenie. W kolejnej części opowiadam o próbach firm nawiązania kontaktu ze swoimi odbiorcami, zbudowania z nimi pewnej relacji pośrednictwem tworzenia wizerunku o różnym charakterze – archetypów. W ostatniej części podejmuję refleksję na temat tego, jak reklama wpływa na społeczeństwo oraz w jaki sposób wizualizuje zachodzące w nim zmiany. Na sam koniec podaję powody, dlaczego warto odpowiedzialnie podchodzić do tworzenia materiałów reklamowych. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7215
dc.subject Grafika użytkowa pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject marketing pl_PL
dc.title Historia rozwoju reklamy. Archetypy w reklamie. Wpływ reklamy na społeczeństwo pl_PL
dc.title.alternative Identyfikacja wizualna Firmy kurierskiej „SpaceBox” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto