dc.contributor.author |
Rybachuk, Polina |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-22T09:57:53Z |
|
dc.date.available |
2023-03-22T09:57:53Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-22 |
|
dc.identifier.issn |
2022/M/WIZ/40 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2647 |
|
dc.description.abstract |
W tej pracy magisterskiej rozpatruję synergię reklamy i zmian zachodzących w społeczeństwie. W pierwszej części pracy skupiam się na historii rozwoju reklamy w oparciu o powstające nowe nośniki reklamowe oraz na najważniejszych kampaniach reklamowych, mających historyczne znaczenie. W kolejnej części opowiadam o próbach firm nawiązania kontaktu ze swoimi odbiorcami, zbudowania z nimi pewnej relacji pośrednictwem tworzenia wizerunku o różnym charakterze – archetypów. W ostatniej części podejmuję refleksję na temat tego, jak reklama wpływa na społeczeństwo oraz w jaki sposób wizualizuje zachodzące w nim zmiany. Na sam koniec podaję powody, dlaczego warto odpowiedzialnie podchodzić do tworzenia materiałów reklamowych. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7215 |
|
dc.subject |
Grafika użytkowa |
pl_PL |
dc.subject |
reklama |
pl_PL |
dc.subject |
marketing |
pl_PL |
dc.title |
Historia rozwoju reklamy. Archetypy w reklamie. Wpływ reklamy na społeczeństwo |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Identyfikacja wizualna Firmy kurierskiej „SpaceBox” |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |