dc.contributor.author |
Molewski, Kacper |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-22T09:32:42Z |
|
dc.date.available |
2023-03-22T09:32:42Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-22 |
|
dc.identifier.issn |
2022/M/WIZ/36 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2643 |
|
dc.description.abstract |
W poniższej pracy opisuję wagę muzyki w grach wideo, odnosząc się do jej historii i korzeni. Poruszam temat nostalgii i powrotu trendów muzycznych w grach na przestrzeni lat, a następnie opisuję procesy, jakimi rządzi się kompozycja muzyki do gier wideo, pokazując podobieństwa i różnice między produkcją muzyczną dla tego medium i innych form audiowizualnych. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7185 |
|
dc.subject |
impresja |
pl_PL |
dc.subject |
dzwięk |
pl_PL |
dc.subject |
gry wideo |
pl_PL |
dc.title |
Kotwica immersji - znaczenie i zastosowania udźwiękowienia w grach wideo. |
pl_PL |
dc.title.alternative |
"Kontrast" - Trzecio osobowa gra typu platformer oparta o silnik Unreal Engine 4. |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |