Repozytorium PJATK

Kotwica immersji - znaczenie i zastosowania udźwiękowienia w grach wideo.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Molewski, Kacper
dc.date.accessioned 2023-03-22T09:32:42Z
dc.date.available 2023-03-22T09:32:42Z
dc.date.issued 2023-03-22
dc.identifier.issn 2022/M/WIZ/36
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2643
dc.description.abstract W poniższej pracy opisuję wagę muzyki w grach wideo, odnosząc się do jej historii i korzeni. Poruszam temat nostalgii i powrotu trendów muzycznych w grach na przestrzeni lat, a następnie opisuję procesy, jakimi rządzi się kompozycja muzyki do gier wideo, pokazując podobieństwa i różnice między produkcją muzyczną dla tego medium i innych form audiowizualnych. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7185
dc.subject impresja pl_PL
dc.subject dzwięk pl_PL
dc.subject gry wideo pl_PL
dc.title Kotwica immersji - znaczenie i zastosowania udźwiękowienia w grach wideo. pl_PL
dc.title.alternative "Kontrast" - Trzecio osobowa gra typu platformer oparta o silnik Unreal Engine 4. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto