dc.contributor.author |
Kamińska, Magdalena |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-21T08:59:20Z |
|
dc.date.available |
2023-03-21T08:59:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-21 |
|
dc.identifier.issn |
2022/M/WIZ/31 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2638 |
|
dc.description.abstract |
Praca zawiera opis użycia grafiki oraz animacji trójwymiarowej w różnych dziedzinach życia. Zawarta została historia różnych technik oraz wynalazków i porównanie z tym, jak wyglądają obecnie. Podane zostały przykłady animacji, filmów oraz gier wideo, które można uważać za przełomowe lub istotne w swojej dziedzinie. Poruszony został również temat innych branż, w których zastosowanie ma grafika 3D. Omówiono znaczenie grafiki trójwymiarowej w takich dziedzinach jak architektura lub medycyna. Wskazano możliwości zastosowania druku 3D. Wyjaśniono znaczenie rozwoju technologii wirtualnej rzeczywistości w branży rozrywkowej i medycznej. w pracy została przeprowadzona analiza obecnych możliwości grafiki oraz animacji 3D i ich szanse rozwoju w przyszłości. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7128 |
|
dc.subject |
Grafika |
pl_PL |
dc.subject |
animacja |
pl_PL |
dc.subject |
technologia |
pl_PL |
dc.subject |
rozrywka |
pl_PL |
dc.subject |
sztuka |
pl_PL |
dc.subject |
wirtualna rzeczywistość |
pl_PL |
dc.subject |
architektura |
pl_PL |
dc.title |
Grafika i animacja 3D oraz jej zastosowanie w sztuce i w nauce |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Trailer gry wideo wykonany w technice 3D |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |