Repozytorium PJATK

Grafika i animacja 3D oraz jej zastosowanie w sztuce i w nauce

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kamińska, Magdalena
dc.date.accessioned 2023-03-21T08:59:20Z
dc.date.available 2023-03-21T08:59:20Z
dc.date.issued 2023-03-21
dc.identifier.issn 2022/M/WIZ/31
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2638
dc.description.abstract Praca zawiera opis użycia grafiki oraz animacji trójwymiarowej w różnych dziedzinach życia. Zawarta została historia różnych technik oraz wynalazków i porównanie z tym, jak wyglądają obecnie. Podane zostały przykłady animacji, filmów oraz gier wideo, które można uważać za przełomowe lub istotne w swojej dziedzinie. Poruszony został również temat innych branż, w których zastosowanie ma grafika 3D. Omówiono znaczenie grafiki trójwymiarowej w takich dziedzinach jak architektura lub medycyna. Wskazano możliwości zastosowania druku 3D. Wyjaśniono znaczenie rozwoju technologii wirtualnej rzeczywistości w branży rozrywkowej i medycznej. w pracy została przeprowadzona analiza obecnych możliwości grafiki oraz animacji 3D i ich szanse rozwoju w przyszłości. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7128
dc.subject Grafika pl_PL
dc.subject animacja pl_PL
dc.subject technologia pl_PL
dc.subject rozrywka pl_PL
dc.subject sztuka pl_PL
dc.subject wirtualna rzeczywistość pl_PL
dc.subject architektura pl_PL
dc.title Grafika i animacja 3D oraz jej zastosowanie w sztuce i w nauce pl_PL
dc.title.alternative Trailer gry wideo wykonany w technice 3D pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto