Repozytorium PJATK

Gry i reklama.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kostohryz, Kateryna
dc.date.accessioned 2023-03-20T13:15:44Z
dc.date.available 2023-03-20T13:15:44Z
dc.date.issued 2023-03-20
dc.identifier.issn 2022/LIC/WIZ/56
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2630
dc.description.abstract Jak często państwo widzą różne formy reklam? Bardzo często. Ale nie wszystkie reklamy są widoczne i nie zawsze rozumiemy że patrzymy na reklamę. A nawet w grach komputerowych jest reklama chociaż nie każdy grać to rozumie. Dana praca licencjacka opisuje interakcję dwóch dużych współczesnych branż: gier i reklamy. Zobaczymy jak działa reklama na psychikę człowieka. Zapoznamy z historią , spojrzymy na to, jak współdziałają ze sobą w prawdziwym życiu te dwie branże. W tym artykule zobaczymy w jaki sposób obie branże wpłynęły na wzajemny rozwój i jak oni działają do dziś. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7140
dc.subject gra pl_PL
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject historia gier pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject gry i reklama pl_PL
dc.title Gry i reklama. pl_PL
dc.title.alternative «Lokacja do gry» - prezentacja pracy opartej o UE4. pl_PL
dc.title.alternative Games and advertising. pl_PL
dc.title.alternative «Game location». - presentation of work based on UE4. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto