| dc.contributor.author |
Kubiak, Marta |
|
| dc.date.accessioned |
2023-03-20T12:56:07Z |
|
| dc.date.available |
2023-03-20T12:56:07Z |
|
| dc.date.issued |
2023-03-20 |
|
| dc.identifier.issn |
2022/LIC/WIZ/53 |
|
| dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2627 |
|
| dc.description.abstract |
Celem pracy jest analiza przedstawiania kobiecych postaci w grach komputerowych. Pierwszy rozdział dotyczy wpływu gier komputerowych na rozwój społeczeństwa oraz śladzie jaki pozostawiają w popkulturze, jednocześnie przenosząc gry na zupełnie inny wymiar, nie tylko rozrywkowo-edukacyjny. W dalszej części pracy poddaje się analizie historię gier komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem postaci żeńskich oraz zmianami jakie następują w ich postrzeganiu. W rozdziale 3 zostały przybliżone gatunki gier komputerowych oraz zróżnicowania bohaterek w nich występujących. Ostatni rozdział dotyczy kobiet działających w gamdevie. Końcowa część pracy zawiera wnioski jakie zostały wysunięte na podstawie przytaczanych wcześniej treści. |
pl_PL |
| dc.language.iso |
other |
pl_PL |
| dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7153 |
|
| dc.subject |
kobieta |
pl_PL |
| dc.subject |
gra komputerowa |
pl_PL |
| dc.subject |
popkutura |
pl_PL |
| dc.subject |
historia gier komputerowych |
pl_PL |
| dc.title |
„Postacie kobiece w grach wideo” |
pl_PL |
| dc.title.alternative |
“Łapolatorium” |
pl_PL |
| dc.type |
Thesis |
pl_PL |