Repozytorium PJATK

„Postacie kobiece w grach wideo”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kubiak, Marta
dc.date.accessioned 2023-03-20T12:56:07Z
dc.date.available 2023-03-20T12:56:07Z
dc.date.issued 2023-03-20
dc.identifier.issn 2022/LIC/WIZ/53
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2627
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza przedstawiania kobiecych postaci w grach komputerowych. Pierwszy rozdział dotyczy wpływu gier komputerowych na rozwój społeczeństwa oraz śladzie jaki pozostawiają w popkulturze, jednocześnie przenosząc gry na zupełnie inny wymiar, nie tylko rozrywkowo-edukacyjny. W dalszej części pracy poddaje się analizie historię gier komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem postaci żeńskich oraz zmianami jakie następują w ich postrzeganiu. W rozdziale 3 zostały przybliżone gatunki gier komputerowych oraz zróżnicowania bohaterek w nich występujących. Ostatni rozdział dotyczy kobiet działających w gamdevie. Końcowa część pracy zawiera wnioski jakie zostały wysunięte na podstawie przytaczanych wcześniej treści. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7153
dc.subject kobieta pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject popkutura pl_PL
dc.subject historia gier komputerowych pl_PL
dc.title „Postacie kobiece w grach wideo” pl_PL
dc.title.alternative “Łapolatorium” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto