Repozytorium PJATK

Interaktywność - gry jako nowe medium do przekazywania treści

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Szmygin, Magdalena
dc.date.accessioned 2023-03-20T12:20:57Z
dc.date.available 2023-03-20T12:20:57Z
dc.date.issued 2023-03-20
dc.identifier.issn 2022/LIC/WIZ/50
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2623
dc.description.abstract W ostatnich latach liczba dzieł sztuki zależnych od technologii wzrosła z powodu ogromnego rozwoju całego sektora informatycznego jak i zwiększeniu dostępności do narzędzi potrzebnych do jej tworzenia. Przecięcie tych dwóch dziedzin - sztuki i technologii - zachęciło wielu artystów do eksperymentowania nad nowymi metodami przekazywania treści, które zaczęto wykorzystywać również w innych mediach. Ta praca koncentruje się na metodzie wykorzystywania cech charakterystycznych gier w kontekstach z nimi nie związanymi. Przedstawia różne elementy interaktywności na podstawie gamifikacji i gier wideo oraz porównuje zalety i wady wprowadzenia tego typu rozwiązań w życie wraz z możliwymi oraz istniejącymi już zastosowaniami w praktyce. Interakcja w prawie każdej formie to jedna z najlepszych metod na wzbogacenie oraz poprawę zapamiętywania jakiegoś dzieła. Nieprzemyślana lub niepoprawna implementacja może jednak zrobić więcej szkód niż dobra, ponieważ nie każda forma wymaga unowocześnienia. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7238
dc.subject WIZUALIZACJA pl_PL
dc.subject grafika pl_PL
dc.title Interaktywność - gry jako nowe medium do przekazywania treści pl_PL
dc.title.alternative Podróż pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto