Repozytorium PJATK

Czynniki wpływające na odbiór gry komputerowej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Bujnik, Wiktoria
dc.date.accessioned 2023-03-20T10:55:00Z
dc.date.available 2023-03-20T10:55:00Z
dc.date.issued 2023-03-20
dc.identifier.issn 2022/LIC/WIZ/47
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2620
dc.description.abstract Poniższa praca ,,Czynniki wpływające na odbiór gry komputerowej” zawiera szczegółowe opracowanie zagadnień związanych z tworzeniem gier wideo oraz czynnikami wpływającymi na ich atrakcyjność. W pierwszym rozdziale została przedstawiona między innymi kompleksowa charakterystyka definicji gry komputerowej oraz dokładna analiza procesu jej projektowania, natomiast w drugim zostały dokładnie opisane wszystkie czynniki wpływające na odbiór produktu przez gracza. Trzeci rozdział skupia się na rozważaniach na temat wpływu gier komputerowych na człowieka oraz badaniu. Podjęta tematyka została wybrana przez autorkę ze względu na jej szerokie zainteresowanie rynkiem gier komputerowych i procesem ich tworzenia. Do celów badawczych posłużyła się przykładami gier takich jak między innymi The Witcher 3, Cyberpunk 2077, The Sims i Fallout. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7077
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject gry wideo pl_PL
dc.subject fabuła pl_PL
dc.subject narracja pl_PL
dc.subject mechanika gry pl_PL
dc.subject interfejs użytkownika pl_PL
dc.subject projektowanie postaci pl_PL
dc.subject dźwięk pl_PL
dc.subject grafika pl_PL
dc.subject sztuka pl_PL
dc.title Czynniki wpływające na odbiór gry komputerowej pl_PL
dc.title.alternative Wizualizacja VR - Stacja benzynowa ,,Route 6” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto