Repozytorium PJATK

Motywy słowiańskie w grze komputerowej Wiedźmin 3: Dziki Gon

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Krajewska, Emilia
dc.date.accessioned 2023-03-20T09:40:40Z
dc.date.available 2023-03-20T09:40:40Z
dc.date.issued 2023-03-20
dc.identifier.issn 2022/LIC/WIZ/42
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2615
dc.description.abstract Niniejsza praca poświęcona jest motywom słowiańskim zawartym w grze komputerowej Wiedźmin 3: Dziki Gon, wydanej w 2015 roku przez polskie studio CD Projekt Red. W pracy podjęto próbę odpowiedzenia na pytanie, jaki obraz religii Słowian przedstawia odbiorcom gra. Odpowiedzi na to pytanie starano się udzielić, wykonując analizę zawartych w grze motywów zidentyfikowanych jako słowiańskie. Podczas przeprowadzania analizy opierano się na literaturze poświęconej religii Słowian; korzystano między innymi z prac Bohdana Baranowskiego, Aleksandra Gieysztora i Andrzeja Szyjewskiego. W pracy badano elementy ekwipunku i bestiariusza, występujące w grze. Porównywano między innymi miejsca, w których można je znaleźć, ich wygląd, cechy, atrybuty i zachowanie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7145
dc.subject Wiedźmin pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject mitologia pl_PL
dc.subject Słowianie pl_PL
dc.title Motywy słowiańskie w grze komputerowej Wiedźmin 3: Dziki Gon pl_PL
dc.title.alternative Wśród zapomnianych bogów. Seria plakatów poświęconych mitologii słowiańskiej pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto