dc.contributor.author | Drewniak, Klaudia | |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T09:15:58Z | |
dc.date.available | 2023-03-20T09:15:58Z | |
dc.date.issued | 2023-03-20 | |
dc.identifier.issn | 2022/LIC/WIZ/37 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2609 | |
dc.description.abstract | W mojej pracy skupiam się głównie na japońskich grach wideo. Pojawi się historia automatów do gier, najbardziej popularne gry lat 80. złota era gier na automaty, oraz japońskie konsole do gier. Opisuję ponadczasowe hity z branży gier wideo, pochodzące z Kraju Kwitnącej Wiśni. Pojawią się takie studia gier, jak Nintendo, Sega, Namco i wiele innych. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 7099 | |
dc.subject | gry wideo | pl_PL |
dc.subject | japońskie gry wideo | pl_PL |
dc.subject | Nintendo | pl_PL |
dc.subject | Sega | pl_PL |
dc.subject | automaty | pl_PL |
dc.subject | historia gier wideo | pl_PL |
dc.subject | konsole do gry | pl_PL |
dc.title | „Historia japońskich gier wideo” | pl_PL |
dc.title.alternative | „Koncepty trzech postaci do gier” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |