Repozytorium PJATK

„Historia japońskich gier wideo”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Drewniak, Klaudia
dc.date.accessioned 2023-03-20T09:15:58Z
dc.date.available 2023-03-20T09:15:58Z
dc.date.issued 2023-03-20
dc.identifier.issn 2022/LIC/WIZ/37
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2609
dc.description.abstract W mojej pracy skupiam się głównie na japońskich grach wideo. Pojawi się historia automatów do gier, najbardziej popularne gry lat 80. złota era gier na automaty, oraz japońskie konsole do gier. Opisuję ponadczasowe hity z branży gier wideo, pochodzące z Kraju Kwitnącej Wiśni. Pojawią się takie studia gier, jak Nintendo, Sega, Namco i wiele innych. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7099
dc.subject gry wideo pl_PL
dc.subject japońskie gry wideo pl_PL
dc.subject Nintendo pl_PL
dc.subject Sega pl_PL
dc.subject automaty pl_PL
dc.subject historia gier wideo pl_PL
dc.subject konsole do gry pl_PL
dc.title „Historia japońskich gier wideo” pl_PL
dc.title.alternative „Koncepty trzech postaci do gier” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto