Repozytorium PJATK

Reakcje odbiorcy na schematyczność w komunikacji wizualnej marki

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Krzęcio, Cyprian
dc.date.accessioned 2023-03-20T09:00:48Z
dc.date.available 2023-03-20T09:00:48Z
dc.date.issued 2023-03-20
dc.identifier.issn 2022/LIC/WIZ/35
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2607
dc.description.abstract Poniższa praca „Reakcje odbiorcy na schematyczność w komunikacji wizualnej marki” zajmuje się zaobserwowanymi przez autora, powielanymi przez różne przedsiębiorstwa schematami w komunikacji wizualnej. Za hipotezę badawczą w niniejszej pracy przyjęto: Firmy zmuszone są do stosowania szablonowych rozwiązań w komunikacji wizualnej, a problemem głównym było: Jakie są przyczyny stosowania przez marki, utartych wzorców w komunikacji wizualnej? Praca została napisana na podstawie literatury fachowej oraz informacji dostępnych w Internecie, głównie dotyczących marketingu i komunikacji wizualnej. W analizowanych przykładach okazało się, że w większości przypadków firmy zmagają się z ograniczeniami, które zostały podyktowane przez prawo, standardy i funkcjonalność, ale również sposobami interpretacji oraz reakcjami człowieka na bodźce. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7152
dc.subject komunikacja wizualna pl_PL
dc.subject reakcja odbiorcy pl_PL
dc.subject schematyczność pl_PL
dc.subject marka pl_PL
dc.title Reakcje odbiorcy na schematyczność w komunikacji wizualnej marki pl_PL
dc.title.alternative Razooro - marka i aplikacja charytatywna pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto