Repozytorium PJATK

Nostalgia jako środek stylistyczny w grach

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Czarnocka, Natalia
dc.date.accessioned 2023-03-16T09:31:05Z
dc.date.available 2023-03-16T09:31:05Z
dc.date.issued 2023-03-16
dc.identifier.issn 2022/LIC/ANI/33
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2591
dc.description.abstract Niniejsza praca podejmuje temat stosowania nostalgii jako środka stylistycznego w grach komputerowych i grach internetowych (ARG), z perspektywy nastolatków i młodych dorosłych. Praca jest oparta na indywidualnej analizie wybranych gier oraz analizach innych graczy, które zostały zamieszczone w Internecie pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7082
dc.subject nostalgia pl_PL
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject kultura współczesna pl_PL
dc.subject Internet pl_PL
dc.subject Alternate Reality Games (ARG) pl_PL
dc.title Nostalgia jako środek stylistyczny w grach pl_PL
dc.title.alternative 10:56 pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto