dc.contributor.author |
Czarnocka, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-16T09:31:05Z |
|
dc.date.available |
2023-03-16T09:31:05Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-16 |
|
dc.identifier.issn |
2022/LIC/ANI/33 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2591 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca podejmuje temat stosowania nostalgii jako środka stylistycznego w grach
komputerowych i grach internetowych (ARG), z perspektywy nastolatków i młodych
dorosłych. Praca jest oparta na indywidualnej analizie wybranych gier oraz analizach innych
graczy, które zostały zamieszczone w Internecie |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7082 |
|
dc.subject |
nostalgia |
pl_PL |
dc.subject |
gry komputerowe |
pl_PL |
dc.subject |
kultura współczesna |
pl_PL |
dc.subject |
Internet |
pl_PL |
dc.subject |
Alternate Reality Games (ARG) |
pl_PL |
dc.title |
Nostalgia jako środek stylistyczny w grach |
pl_PL |
dc.title.alternative |
10:56 |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |