dc.contributor.author | Zajkowski, Tomasz | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T13:28:40Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T13:28:40Z | |
dc.date.issued | 2023-02-24 | |
dc.identifier.issn | 2022/I/EPG/27 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2572 | |
dc.description.abstract | Wytworzenie gry komputerowej to wieloetapowy proces. Każdy etap tworzenia gry komputerowej wymaga zestawu odmiennych umiejętności i wiedzy. W niniejszej pracy przedstawiono całościowy proces na podstawie gry platformowej 2D przy zastosowaniu środowiska programistycznego Unity. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 7264 | |
dc.subject | platformer | pl_PL |
dc.subject | 2D | pl_PL |
dc.subject | gra komputerowa | pl_PL |
dc.subject | Unity | pl_PL |
dc.title | Proces tworzenia gry komputerowej 2D „The Fallen Prophet” w oparciu o silnik UNITY. | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |