Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej 2D „The Fallen Prophet” w oparciu o silnik UNITY.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Zajkowski, Tomasz
dc.date.accessioned 2023-02-24T13:28:40Z
dc.date.available 2023-02-24T13:28:40Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/27
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2572
dc.description.abstract Wytworzenie gry komputerowej to wieloetapowy proces. Każdy etap tworzenia gry komputerowej wymaga zestawu odmiennych umiejętności i wiedzy. W niniejszej pracy przedstawiono całościowy proces na podstawie gry platformowej 2D przy zastosowaniu środowiska programistycznego Unity. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7264
dc.subject platformer pl_PL
dc.subject 2D pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej 2D „The Fallen Prophet” w oparciu o silnik UNITY. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto