dc.contributor.author | Peron, Radosław Romuald | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T13:15:10Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T13:15:10Z | |
dc.date.issued | 2023-02-24 | |
dc.identifier.issn | 2022/I/EPG/24 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2569 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca inżynierska dotyczy procesu tworzenia gry komputerowej Hardcore Monk w oparciu o środowisko Unity. Istotnym jej aspektem są: opis wykorzystania silnika do tworzenia gier, użytego podczas produkcji aplikacji oraz skrypty. Są w niej również opisane mechanizmy użyte w grze, środowisko Unity, konstrukcja poziomów oraz procesy rozmieszczania obiektów, dodawania potrzebnych komponentów oraz pozyskiwania zawartości do gry. Wszystkie skrypty aplikacji są napisane w języku programowania C# oraz stanowią załącznik 1. Ujęto również problem błędów powstałych podczas testowania projektu. Hardcore Monk jest grą z gatunku Platformer 2D, która została stworzona przez autora niniejszej pracy. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 7199 | |
dc.subject | gra komputerowa | pl_PL |
dc.subject | platformer 2D | pl_PL |
dc.subject | C# | pl_PL |
dc.subject | Unity | pl_PL |
dc.subject | proces tworzenia | pl_PL |
dc.subject | Hardcore Monk | pl_PL |
dc.title | Proces tworzenia gry komputerowej Hardcore Monk w oparciu o Unity ze szczególnym uwzględnieniem gatunku platformer 2d. | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |