Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej Hardcore Monk w oparciu o Unity ze szczególnym uwzględnieniem gatunku platformer 2d.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Peron, Radosław Romuald
dc.date.accessioned 2023-02-24T13:15:10Z
dc.date.available 2023-02-24T13:15:10Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/24
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2569
dc.description.abstract Niniejsza praca inżynierska dotyczy procesu tworzenia gry komputerowej Hardcore Monk w oparciu o środowisko Unity. Istotnym jej aspektem są: opis wykorzystania silnika do tworzenia gier, użytego podczas produkcji aplikacji oraz skrypty. Są w niej również opisane mechanizmy użyte w grze, środowisko Unity, konstrukcja poziomów oraz procesy rozmieszczania obiektów, dodawania potrzebnych komponentów oraz pozyskiwania zawartości do gry. Wszystkie skrypty aplikacji są napisane w języku programowania C# oraz stanowią załącznik 1. Ujęto również problem błędów powstałych podczas testowania projektu. Hardcore Monk jest grą z gatunku Platformer 2D, która została stworzona przez autora niniejszej pracy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7199
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject platformer 2D pl_PL
dc.subject C# pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject proces tworzenia pl_PL
dc.subject Hardcore Monk pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej Hardcore Monk w oparciu o Unity ze szczególnym uwzględnieniem gatunku platformer 2d. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto