Repozytorium PJATK

Implementacja gry 2D z gatunku tower defense w środowisku Unity3D

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Żabicki, Michał
dc.date.accessioned 2023-02-24T12:57:48Z
dc.date.available 2023-02-24T12:57:48Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/22
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2567
dc.description.abstract Praca dyplomowa składa się z 5 rozdziałów. Na początku przytoczona jest definicja gier wideo oraz gatunku tower defense. Następnie przedstawiona jest historia i ewolucja gatunku tower defense wraz z opisami rozgrywki wybranych gier. Dalej opisane są wykorzystane w projekcie funkcjonalności takie jak metoda coroutine, kolizje czy pula obiektów. Potem opisany został sposób realizacji wybranych elementów projektu, działanie w teorii oraz implementacja w kodzie. Na zakończenie opisane są funkcjonalności, które udało się zaimplementować i te, których się nie udało oraz pomysły na dalszy rozwój gry. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7059
dc.subject Tower defense pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject 2D pl_PL
dc.subject C# pl_PL
dc.subject Video Game pl_PL
dc.title Implementacja gry 2D z gatunku tower defense w środowisku Unity3D pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto