dc.contributor.author | Żabicki, Michał | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:57:48Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T12:57:48Z | |
dc.date.issued | 2023-02-24 | |
dc.identifier.issn | 2022/I/EPG/22 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2567 | |
dc.description.abstract | Praca dyplomowa składa się z 5 rozdziałów. Na początku przytoczona jest definicja gier wideo oraz gatunku tower defense. Następnie przedstawiona jest historia i ewolucja gatunku tower defense wraz z opisami rozgrywki wybranych gier. Dalej opisane są wykorzystane w projekcie funkcjonalności takie jak metoda coroutine, kolizje czy pula obiektów. Potem opisany został sposób realizacji wybranych elementów projektu, działanie w teorii oraz implementacja w kodzie. Na zakończenie opisane są funkcjonalności, które udało się zaimplementować i te, których się nie udało oraz pomysły na dalszy rozwój gry. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 7059 | |
dc.subject | Tower defense | pl_PL |
dc.subject | Unity | pl_PL |
dc.subject | 2D | pl_PL |
dc.subject | C# | pl_PL |
dc.subject | Video Game | pl_PL |
dc.title | Implementacja gry 2D z gatunku tower defense w środowisku Unity3D | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |