dc.contributor.author | Rzeczkowski, Łukasz | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:42:44Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T12:42:44Z | |
dc.date.issued | 2023-02-24 | |
dc.identifier.issn | 2022/I/EPG/21 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2566 | |
dc.description.abstract | W poniższym projekcie podjęto się próby utworzenia uniwersalnego szablonu do gier typu RPG. Ma to na celu ułatwienia pierwszych kroków podczas tworzenia gry oraz pozwala w prosty sposób implementować poszczególne elementy rozgrywki. Podczas pracy nad projektem zauważono możliwości zastosowania owego szablonu również do innego rodzaju gier typu: Tycoon, FPS oraz multiplayer. Szablon dostarcza pewnego rodzaju rozwiązanie na system sterujący grą pozwalający użytkownikowi w prosty sposób przejść do etapu faktycznego tworzenia rozgrywki poprzez importowanie grafiki oraz kreowanie świata. W rozdziale „Praca nad szablonem” umieszczony został szczegółowy opis poszczególnych elementów szablonu. Zaprezentowano również alternatywne zastosowanie w odniesieniu do innych gier. W ostatnim rozdziale znajduje się opis gry przedstawiającej zastosowanie owego szablonu. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 6991 | |
dc.subject | Uniwersalizm | pl_PL |
dc.subject | Unity 3D | pl_PL |
dc.subject | RPG | pl_PL |
dc.title | Proces tworzenia uniwersalnego szablonu do gier z gatunku RPG w oparciu o silnik Unity3d | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |