Repozytorium PJATK

Proces tworzenia uniwersalnego szablonu do gier z gatunku RPG w oparciu o silnik Unity3d

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Rzeczkowski, Łukasz
dc.date.accessioned 2023-02-24T12:42:44Z
dc.date.available 2023-02-24T12:42:44Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/21
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2566
dc.description.abstract W poniższym projekcie podjęto się próby utworzenia uniwersalnego szablonu do gier typu RPG. Ma to na celu ułatwienia pierwszych kroków podczas tworzenia gry oraz pozwala w prosty sposób implementować poszczególne elementy rozgrywki. Podczas pracy nad projektem zauważono możliwości zastosowania owego szablonu również do innego rodzaju gier typu: Tycoon, FPS oraz multiplayer. Szablon dostarcza pewnego rodzaju rozwiązanie na system sterujący grą pozwalający użytkownikowi w prosty sposób przejść do etapu faktycznego tworzenia rozgrywki poprzez importowanie grafiki oraz kreowanie świata. W rozdziale „Praca nad szablonem” umieszczony został szczegółowy opis poszczególnych elementów szablonu. Zaprezentowano również alternatywne zastosowanie w odniesieniu do innych gier. W ostatnim rozdziale znajduje się opis gry przedstawiającej zastosowanie owego szablonu. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6991
dc.subject Uniwersalizm pl_PL
dc.subject Unity 3D pl_PL
dc.subject RPG pl_PL
dc.title Proces tworzenia uniwersalnego szablonu do gier z gatunku RPG w oparciu o silnik Unity3d pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto