Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry VR na przykładzie implementacji gry “Nukke”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Szymański, Jakub
dc.date.accessioned 2023-02-24T12:32:35Z
dc.date.available 2023-02-24T12:32:35Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/20
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2565
dc.description.abstract Aplikacje wirtualnej rzeczywistości mają swoją długą historię, lecz od paru lat można zauważyć trend, świadczący o tym, że ta gałąź wirtualnej rozrywki zaczyna być zauważalną i stałą jej częścią. Swój duży udział w rozpropagowaniu tematu, dzięki cenom akceptowalnym dla zwykłego konsumenta, miały takie urządzenia jak PSVR oraz Oculus Quest. Praca jest poświęcona opisaniu interakcji i przeszkód w tworzeniu doświadczeń VR, optymalizacji gier w silniku Unity oraz implementacji gry na przenośne urządzenie VR - Meta Quest 2, za pomocą wspomnianego już silnika do tworzenia gier. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7026
dc.subject Meta Quest 2 pl_PL
dc.subject Silnik gry Unity pl_PL
dc.subject Skrypty Unity w C# pl_PL
dc.subject Blender pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry VR na przykładzie implementacji gry “Nukke” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto