dc.contributor.author | Ziółek, Mikołaj | |
dc.contributor.author | Banasiak, Tomasz | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:25:21Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T12:25:21Z | |
dc.date.issued | 2023-02-24 | |
dc.identifier.issn | 2022/I/EPG/19 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2564 | |
dc.description.abstract | Tworzenie gry komputerowej nie jest procesem trywialnym. Podobnie jak z każdym oprogramowaniem - wymaga odpowiednich umiejętności technicznych zespołu prowadzącego pracę. Gry są jednak również formą przekazu artystycznego - zatem w procesie bardzo ważne jest również opracowanie atrakcyjnej warstwy estetycznej. W naszej pracy opisujemy obie dziedziny, co ma na celu pokazanie procesu tworzenia projektu zarówno pod względem technicznym, jak i artystycznym, opierając się na przykładzie gry platformowej 2D "Knight". | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 7057 | |
dc.subject | gra komputerowa | pl_PL |
dc.subject | platformowa | pl_PL |
dc.subject | Unity | pl_PL |
dc.subject | 2D | pl_PL |
dc.title | Proces tworzenia platformowej gry komputerowej 2D na przykładzie projektu “Knight” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |