Repozytorium PJATK

Proces tworzenia platformowej gry komputerowej 2D na przykładzie projektu “Knight”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Ziółek, Mikołaj
dc.contributor.author Banasiak, Tomasz
dc.date.accessioned 2023-02-24T12:25:21Z
dc.date.available 2023-02-24T12:25:21Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/19
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2564
dc.description.abstract Tworzenie gry komputerowej nie jest procesem trywialnym. Podobnie jak z każdym oprogramowaniem - wymaga odpowiednich umiejętności technicznych zespołu prowadzącego pracę. Gry są jednak również formą przekazu artystycznego - zatem w procesie bardzo ważne jest również opracowanie atrakcyjnej warstwy estetycznej. W naszej pracy opisujemy obie dziedziny, co ma na celu pokazanie procesu tworzenia projektu zarówno pod względem technicznym, jak i artystycznym, opierając się na przykładzie gry platformowej 2D "Knight". pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7057
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject platformowa pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject 2D pl_PL
dc.title Proces tworzenia platformowej gry komputerowej 2D na przykładzie projektu “Knight” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto