Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej, symulatora zarządzania, w oparciu o Unity na przykładzie projektu “Zombie Apocalypse MS”.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Bąk, Piotr
dc.date.accessioned 2023-02-24T12:12:14Z
dc.date.available 2023-02-24T12:12:14Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/18
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2563
dc.description.abstract Proces tworzenia gry komputerowej składa się z wielu złożonych elementów. W niniejszej pracy opisywane są sposoby na rozwiązywanie zarówno problemów technicznych jak i tych związanych z projektowaniem gry. Zagadnienia te są opracowane na przykładzie tworzenia symulatora zarządzania “Zombie Apocalypse MS”. W pracy opisane są między innymi proces wyboru odpowiednich narzędzi potrzebnych do tworzenia gry, analiza szaty graficznej, projektowanie interfejsu graficznego, budowa planszy, implementacja zachowań sztucznej inteligencji, system zapisywania i wczytywania, a także sposoby organizacji kodu źródłowego. Poruszone zostały tematy, które są charakterystyczne dla symulatorów zarządzania. Praca ta ma na celu badanie poszczególnych elementów procesu tworzenia gry komputerowej z tego gatunku. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6820
dc.subject 2D pl_PL
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject symulator zarządzania pl_PL
dc.subject sztuczna inteligencja pl_PL
dc.subject interfejs graficzny pl_PL
dc.subject Unity pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej, symulatora zarządzania, w oparciu o Unity na przykładzie projektu “Zombie Apocalypse MS”. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto