Repozytorium PJATK

Proces tworzenia autorskiej wersji gry typu pinball

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Wrzesień, Maciej
dc.date.accessioned 2023-02-24T12:07:21Z
dc.date.available 2023-02-24T12:07:21Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/17
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2562
dc.description.abstract Celem tej pracy dyplomowej było przedstawienie procesu powstawania gry komputerowej typu pinball przy użyciu silnika Unity i współpracującego z nim języka programowania C#. Zaproponowana koncepcja opiera się na pomyśle zaciemnionej planszy, którą gracz stopniowo rozjaśnia za pomocą wstrzeliwanej na planszę z kontrolowaną siłą kulki. Rozgrywka jest ciągła i trwa aż do momentu utraty wszystkich żyć. Jej celem jest uzyskanie jak największej liczby punktów. Aby urozmaicić rozgrywkę, w grze zastosowano efekty dźwiękowe i wizualne, a najlepsze wyniki są zapisywane. W pracy, oprócz objaśnienia koncepcji wykorzystania światła w grze i szczegółowego opisu implementacji całego rozwiązania, znalazło się także miejsce na rys historyczny gatunku pinball i wytłumaczenie sposobu działania niektórych użytych narzędzi silnika Unity. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7052
dc.subject gra komputerowa pl_PL
dc.subject pinball pl_PL
dc.subject światło pl_PL
dc.title Proces tworzenia autorskiej wersji gry typu pinball pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto