Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej opartej o silnik Unity 3D, ze szczególnym uwzględnieniem technik ułatwiających generację kontentu, na przykładzie projektu "Super Mushroom Hunter"

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Ozimek, Jędrzej
dc.date.accessioned 2023-02-24T11:59:33Z
dc.date.available 2023-02-24T11:59:33Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/16
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2561
dc.description.abstract Niniejsza praca dokumentuje proces tworzenia jednoosobowej gry wideo typu Roguelike, wykonanej przy użyciu silnika Unity 3D, generującej kontent w sposób proceduralny. Na początku tekstu opisana została w skrócie historia gatunku Roguelike, przytoczona jego definicja (tzw. Interpretacja Berlińska) oraz dokonano porównania gry będącej przedmiotem pracy z tą definicją. Część teoretyczna zawiera omówienie zasad i elementów rozgrywki oraz zastosowanych w grze konkretnych mechanik, a także szczegółowy opis implementacji, uwzględniający główne klasy używane w grze oraz najistotniejsze powiązania pomiędzy nimi. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6963
dc.subject Informatyka pl_PL
dc.subject Programowanie pl_PL
dc.subject Gra komputerowa pl_PL
dc.subject Gra wideo pl_PL
dc.subject Gra z gatunku Roguelike pl_PL
dc.subject Historia gatunku Roguelike pl_PL
dc.subject Programowanie proceduralne pl_PL
dc.subject Silnik Unity 3D pl_PL
dc.subject Język C# pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej opartej o silnik Unity 3D, ze szczególnym uwzględnieniem technik ułatwiających generację kontentu, na przykładzie projektu "Super Mushroom Hunter" pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto