dc.contributor.author |
Ozimek, Jędrzej |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-24T11:59:33Z |
|
dc.date.available |
2023-02-24T11:59:33Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-24 |
|
dc.identifier.issn |
2022/I/EPG/16 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2561 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca dokumentuje proces tworzenia jednoosobowej gry wideo typu Roguelike, wykonanej przy użyciu silnika Unity 3D, generującej kontent w sposób proceduralny. Na początku tekstu opisana została w skrócie historia gatunku Roguelike, przytoczona jego definicja (tzw. Interpretacja Berlińska) oraz dokonano porównania gry będącej przedmiotem pracy z tą definicją. Część teoretyczna zawiera omówienie zasad i elementów rozgrywki oraz zastosowanych w grze konkretnych mechanik, a także szczegółowy opis implementacji, uwzględniający główne klasy używane w grze oraz najistotniejsze powiązania pomiędzy nimi. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 6963 |
|
dc.subject |
Informatyka |
pl_PL |
dc.subject |
Programowanie |
pl_PL |
dc.subject |
Gra komputerowa |
pl_PL |
dc.subject |
Gra wideo |
pl_PL |
dc.subject |
Gra z gatunku Roguelike |
pl_PL |
dc.subject |
Historia gatunku Roguelike |
pl_PL |
dc.subject |
Programowanie proceduralne |
pl_PL |
dc.subject |
Silnik Unity 3D |
pl_PL |
dc.subject |
Język C# |
pl_PL |
dc.title |
Proces tworzenia gry komputerowej opartej o silnik Unity 3D, ze szczególnym uwzględnieniem technik ułatwiających generację kontentu, na przykładzie projektu "Super Mushroom Hunter" |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |