dc.contributor.author | Karlicka, Anna | |
dc.contributor.author | Ługowska, Dominika | |
dc.contributor.author | Meller, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T10:32:51Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T10:32:51Z | |
dc.date.issued | 2023-02-24 | |
dc.identifier.issn | 2022/I/EPG/11 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2556 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca przedstawia projekt i proces tworzenia gry komputerowej gatunku survival1 z elementami zaczerpniętymi z gatunku gier fabularnych, złożonej z modułów ekwipunku, craftingu2, rozwoju postaci oraz systemu zachowań postaci występujących w świecie gry. Przytoczone zostały możliwe rozwiązania realizacji wspomnianych modułów, a następnie opisano podjęte sposoby implementacji. Praca porusza zalety i wady dostępnych algorytmów i realizacji, oraz wskazuje wnioski i nabyte przez autorów doświadczenia z wykonania projektu. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 6457 | |
dc.subject | NPC | pl_PL |
dc.subject | ekwipunek | pl_PL |
dc.subject | crafting | pl_PL |
dc.subject | rozwój postaci gracza | pl_PL |
dc.subject | drzewo umiejętności | pl_PL |
dc.subject | maszyna stanów | pl_PL |
dc.title | Proces tworzenia gry komputerowej typu survival złożonej z własnych modułów w środowisku Unity 3D | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |