Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry komputerowej typu survival złożonej z własnych modułów w środowisku Unity 3D

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Karlicka, Anna
dc.contributor.author Ługowska, Dominika
dc.contributor.author Meller, Jakub
dc.date.accessioned 2023-02-24T10:32:51Z
dc.date.available 2023-02-24T10:32:51Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/11
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2556
dc.description.abstract Niniejsza praca przedstawia projekt i proces tworzenia gry komputerowej gatunku survival1 z elementami zaczerpniętymi z gatunku gier fabularnych, złożonej z modułów ekwipunku, craftingu2, rozwoju postaci oraz systemu zachowań postaci występujących w świecie gry. Przytoczone zostały możliwe rozwiązania realizacji wspomnianych modułów, a następnie opisano podjęte sposoby implementacji. Praca porusza zalety i wady dostępnych algorytmów i realizacji, oraz wskazuje wnioski i nabyte przez autorów doświadczenia z wykonania projektu. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6457
dc.subject NPC pl_PL
dc.subject ekwipunek pl_PL
dc.subject crafting pl_PL
dc.subject rozwój postaci gracza pl_PL
dc.subject drzewo umiejętności pl_PL
dc.subject maszyna stanów pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry komputerowej typu survival złożonej z własnych modułów w środowisku Unity 3D pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto