Repozytorium PJATK

Proces tworzenia gry strategicznej z gatunku obrona wieży na przykładzie projektu Simplord

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sołtysiak, Joanna
dc.date.accessioned 2023-02-24T10:08:24Z
dc.date.available 2023-02-24T10:08:24Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EPG/8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2553
dc.description.abstract Niniejszy projekt powstał w celu stworzenia prototypu gry strategicznej, opartej o podgatunek obrony wieży. Do powstania projektu został użyty silnik Unity oraz skrypty pisane w języku C#, własne ilustracje i dźwięki udostępnione dobrowolnie przez twórców. Celem prototypu było sprawdzenie działania wybranego zamysłu, odbiegającego od przeciętnych dzieł z owego gatunku. Zamysł obejmuje połączenie gatunków: strategicznego i zręcznościowego, jak również dwuwymiarowy widok od boku. Główna rozgrywka opiera się na obronie kluczowego elementu przy pomocy przedmiotów, jak i akcji bohatera. Proces projektowania i tworzenia został szczegółowo opisany wraz ze wszystkimi obserwacjami oraz wnioskami, które powstawały w czasie powstawania pracy. Gra oraz jej tworzenie składa się na wiele czynników, jakie są tutaj rozpatrywane; satysfakcja z rozgrywki, funkcjonalność, możliwość rozwoju projektu oraz trudność w realizacji. W czasie powstawania gry komputerowej twórcy dokonują wielu wyborów, które bezpośrednio wpływają na ostateczny produkt. Wiele z tych decyzji może zmienić oraz rozwijać wstępny zamysł do momentu, w którym będzie skrajnie odbiegać od tych wstępnych założeń. Stworzony prototyp oraz opisany poniżej proces twórczy przedstawiają przykładowy rozwój projektu i podejmowane decyzje, na podstawie przebiegu tworzenia gry Simplord. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6551
dc.subject Unity pl_PL
dc.subject Programowanie gier pl_PL
dc.subject Gra strategiczna pl_PL
dc.subject Obrona wieży pl_PL
dc.title Proces tworzenia gry strategicznej z gatunku obrona wieży na przykładzie projektu Simplord pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto