Repozytorium PJATK

Reklama płatna dla sklepów e-commerce

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Łukaszewski, Filip
dc.date.accessioned 2023-02-24T07:11:46Z
dc.date.available 2023-02-24T07:11:46Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EC/7
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2542
dc.description.abstract W niniejszej pracy został szczegółowo omówiony proces tworzenia reklam płatnych dla sklepów internetowych w dwóch najpopularniejszych systemach reklamowych jakimi są Google Ads oraz Facebook Ads. Został opisany proces zakładania i konfigurowania kont reklamowych jak również dokładne omówienie tworzenie reklam. Zostało wytłumaczone działanie wszystkich aspektów wpływających pozytywnie lub negatywnie na działanie kampanii reklamowych. W pracy zostały opisane wszystkie typy kampanii używanych dla sklepów internetowych wraz z ich zaletami i wadami. Nakreślono również schemat i warunki potrzebne do spełniania, aby materiał reklamowy był skuteczny i atrakcyjny wizualnie dla użytkowników. Opisano także cele reklamowe zwane konwersjami ich znaczenie oraz konfigurację. W pracy zawarte są również informacje dotyczące optymalizacji kampanii i kont reklamowych. Informacje zawarte w pracy są świetnym podłożem do uruchomienia pierwszej reklamy. Dodatkowo zostały umieszczone osobiste uwagi autora poparte kilkuletnim doświadczeniem w pracy z kampaniami reklamowymi. Poza opisanymi tematami został poruszony również aspekt przygotowania się do wdrożenia reklamy płatnej dla sklepu internetowego. Został opisany wpływ strony internetowej jak i doboru produktu na powodzenie kampanii reklamowych. Nakreślono również ścieżkę jaką należy podjąć przy decyzji dotyczącej wyboru systemu reklamowego. Praca dowodzi, że przy odpowiednim skonstruowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi można stworzyć rentowny sklep internetowy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6926
dc.subject Marketing pl_PL
dc.subject Reklama płatna pl_PL
dc.subject Google Ads pl_PL
dc.subject Facebook Ads pl_PL
dc.subject Sklep internetowy pl_PL
dc.subject E-commerce pl_PL
dc.title Reklama płatna dla sklepów e-commerce pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto