Repozytorium PJATK

Marketing internetowy w branży jeździeckiej - Studium Przypadku

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Pradiuszyk, Maria
dc.date.accessioned 2023-02-24T07:07:01Z
dc.date.available 2023-02-24T07:07:01Z
dc.date.issued 2023-02-24
dc.identifier.issn 2022/I/EC/8
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2541
dc.description.abstract Tematem niniejszej pracy jest zagadnienie marketingu internetowego prowadzonego przez internetowy sklep jeździecki Equishop.com. Praktyczna część pracy dotyczy analizy działań marketingowych sklepu oraz ankiety przeprowadzonej wśród społeczności ankiety. Na podstawie części badawczej udało się zidentyfikować rozpoznawalność i pozycję sklepu wśród młodszej społeczności jeździeckiej. Rozdział I pracy opisuje historię oraz teoretyczne aspekty marketingu klasycznego jak i internetowego. Rozdział II pracy to omówienie wybranych elementów marketingu internetowego: reklamy w wyszukiwarkach, marketingu w mediach społecznościowych oraz e-mail marketingu. Rozdział III to część praktyczna - studium przypadku. Zawiera opis i charakterystykę firmy, a także analizę prowadzonych przez nią działań marketingowych. Rozdział IV to wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród społeczności jeździeckiej, wnioski oraz propozycje z zakresu marketingu internetowego. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6974
dc.subject Marketing internetowy pl_PL
dc.subject social media marketing pl_PL
dc.subject jeździectwo pl_PL
dc.subject SEO pl_PL
dc.subject search engine marketing pl_PL
dc.subject E-mail marketing pl_PL
dc.title Marketing internetowy w branży jeździeckiej - Studium Przypadku pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto