Repozytorium PJATK

Wdrażanie systemu CRM w firmie Volta wraz z integracją z systemem ERP oraz systemami zewnętrznymi

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Szewczyk, Michał
dc.date.accessioned 2023-02-23T14:12:15Z
dc.date.available 2023-02-23T14:12:15Z
dc.date.issued 2023-02-23
dc.identifier.issn 2022/I/EC/4
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2540
dc.description.abstract W niniejszej pracy autor skupia się na jednym z ostatnio wprowadzanych narzędzi w firmie Volta, czyli na wdrożeniu systemu CRM „Aura Business” polskiej firmy Questy. Celem pracy jest analiza potrzeb firmy Volta w zakresie usprawniania komunikacji zewnętrznej z klientami oraz wewnętrznej między działowej dotyczącej obsługi klientów. Celem jest również opisanie najlepszego dla spółki rozwiązania CRM, wraz z wyborem rodzaju platformy biorąc pod uwagę lokalizację oprogramowania (platforma On-premis lub SaaS). (On-premis jest to platforma postawiona na własnych serwerach, a SaaS jest udostępniany przez stronę internetową). W pracy autor wskazał w jaki sposób wdrożenie systemu CRM wpłynie na efektywność pracy zespołu handlowego, między innymi poprzez wykorzystanie kampanii sprzedażowych, szans sprzedaży i etapów sprzedaży. Przedstawiono również argumenty decydujące o wyborze CRM’a w wersji dedykowanej (licencjonowanej), lub oprogramowania typu open-source (bezpłatnej). Zakres pracy obejmuje przedstawienie analizy przedwdrożeniowej, wraz z harmonogramem wdrożenia. Poruszone zostały również kwestie integracji systemu CRM z zewnętrznymi systemami począwszy od systemu ERP, po narzędzia typu Marketing Automation. Praca przedstawia możliwości usprawnienia procesu obsługi klienta (przygotowywanie ofert, obsługa zamówień), w tym realizacji zamówień i komunikacji wewnątrz firmy, pokazuje korzyści wynikające z wprowadzenia systemu CRM, oraz zintegrowania z narzędziami marketingowymi w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Ważnym elementem pracy jest przedstawienie korzyści wynikających z wdrożenia CRM nie tylko dla organizacji, ale i dla pracowników, gdyż odpowiednie wdrożenie CRM’a wśród pracowników jest kluczowe dla efektywnego wdrożenia oprogramowania. Wdrożenie danego systemu pomoże w przyspieszeniu i polepszeniu procesu i jakości obsługi klienta, a do tego ułatwi pracę zespołowi. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6563
dc.subject CRM pl_PL
dc.subject klient pl_PL
dc.subject lejek sprzedaży pl_PL
dc.subject zarządzanie relacjami z klientem pl_PL
dc.subject zarządzanie sprzedażą pl_PL
dc.title Wdrażanie systemu CRM w firmie Volta wraz z integracją z systemem ERP oraz systemami zewnętrznymi pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto