Streszczenie:
Celem niniejszej pracy jest opracowanie i stworzenie projektu systemu informatycznego CRM dla Towarzystwa Sportowo-Turystycznego „Sportgas”. W pracy zostały podjęte działania dotyczące analizy potrzeb, koncepcji produktu oraz zbadania grupy docelowej.
Praca obejmuje zastosowanie dobrych praktyk analizy wymagań dla rozwiązania rzeczywistego problemu biznesowego. Po przeanalizowaniu indywidualnych rozmów z Zarządem oraz członkami Stowarzyszenia, zostały określone dokładne wymagania, w wyniku których opracowano plan działania. Prezentowana aplikacja webowa stanowi prototyp proponowanego rozwiązania.
W pierwszej części pracy szczegółowo opisano stowarzyszenia jako organizacje pozarządowe oraz przedstawiono Stowarzyszenie „Sportgas” jako przykład stowarzyszenia rejestrowego. Kolejno zaprezentowano definicje systemów CRM.
W drugiej części pracy natomiast podjęto tematykę analizy problemu i koncepcji produktu. Opracowano szczegółowy plan projektu, schemat bazy danych oraz propozycje prototypu cyfrowego systemu CRM. Pracę kończy rozdział o modelowaniu procesów biznesowych.