Repozytorium PJATK

Wdrożenie systemu CRM dla serwisu wulkanizacyjnego

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Morovich, Michel
dc.date.accessioned 2023-02-23T14:04:23Z
dc.date.available 2023-02-23T14:04:23Z
dc.date.issued 2023-02-23
dc.identifier.issn 2022/I/EC/2
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2538
dc.description.abstract Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) są powszechnie stosowanymi w organizacjach systemami informatycznymi, za pomocą których organizacje dążą do bardziej efektywnych sposobów prowadzenia działalności gospodarczej poprzez śledzenie relacji z klientami i sprzedaży. Niniejsza praca zatytułowana „Wdrożenie systemu CRM…” przedstawia istotę systemu zarządzania klientami oraz proces wdrożenia systemu CRM w małej firmie usługowej. Firma X, która prowadzi serwis wulkanizacyjny zleciła autorowi pracy inżynierskiej wykonanie oraz wdrożenie systemu CRM. W części teoretycznej zostały przedstawione różne koncepcje CRM, cechy systemu CRM, fazy procesu oraz warunki udanego wdrożenia systemu. Część praktyczna pracy zawiera opis wykonanego systemu CRM dla serwisu wulkanizacyjnego za pomocą systemu Jelly CRM oraz procesu jego implementacji. W pracy autor przedstawił także wyniki badań dotyczących diagnozy efektywności działania systemu w firmie X. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 6507
dc.subject CRM pl_PL
dc.subject Customer Relationship Management pl_PL
dc.subject wdrożenie oprogramowania pl_PL
dc.subject wymagania dla udanego wdrożenia pl_PL
dc.title Wdrożenie systemu CRM dla serwisu wulkanizacyjnego pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto